sobota, 28 lipca 2012

Demolodka;) remont czas zacząć.

Remont był planowany nieco później, ale Mała Programistka postanowiła go przyśpieszyć:






Moje zdziwienie było ogromne gdy zobaczyłam zdemolowana tapete... Ale Mały Pogramista jeszcze bardziej mame dobił:
Mały Programista: mama dom Lila bam, niem spac... mama tata spac... (tlumaczenie: mama, nina zepsuła sciane i nie mam gdzie spac, z mama tata bede spac ) 
Moja radość nie zna granic z wiadomości, że synuś przeprowadza się do rodzicielskiego łoża...


3 komentarze:

  1. Ale ten czas leci, Mała Programistka już taka duża!całe szczęście,że nie zabrała sie za demolkę po remoncie;)Mały Programista mnie rozbroił,w każdej sytuacji potrafi znaleźć korzyść dla siebie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. to się szykują wesołe noce i jeszcze weselsze poranki :) a może jeszcze mały remoncik? :)

    OdpowiedzUsuń