1. Przekleństwo Niewinności (The Virgin Suicides)
Film został polecony przez psychoterapeutę do którego chodziłam z mama gdy nastału problemy gdy dorastałam. Bardzo polecam rodzicom ku przestrodze.
2. Babel:
Trzy historie - trzy zupełnie inne światy - a jednak coś je łączy...
Komedia o dramacie natoletniej dziewczyny.
4. Rekonstrukcja:
Psychologiczne romansidło, które chyba zawsze będzie w mojej pamięci bo właśnie przy tym filmie Programista mi się oświadczył. POLECAM!!!
5. Między niebem a piekłem
chyba najwieksze romansidlo jakie ogladalam:)
7. Mała miss
komedia która może pozostać dlugo w waszych pamięciach
A teraz coś z polskiego kina - którego jestem wielka fanka.
8. 21.37 trzy minuty
Dramat psychologiczny. Dawno nie oglądalam tak dobrego filmu, fantastyczna obsada (aaah, Linda)
9. S@motność w sieci
ksiązka lepsza ale zdiecia i muzyka powalily mnie na łopaki!!!
10. Sala samobójców
polecam... co tu wiecej mówić...
Filmy nie są filmami do odmóżdżenia, ale i tak polecam;)
Nie wiem jak to sie stalo,ale rekonstrukcji nie widzialam..musze dzis nadrobic;) zwlaszcza.ze pogoda wciaz nas nie rozpieszcza...pozdrawiamy
OdpowiedzUsuńJuno świetny film, bardzo lubię do niego wracać:) A te "przekleństwa niewinności" muszę gdzieś znaleźć:)
OdpowiedzUsuńZmusiłaś mnie do przemyślenia własnej listy TOP 10 :), pewnie wkrótce się pojawi
OdpowiedzUsuń