wtorek, 15 maja 2012

Soczek z czerwonych warzyw i owoców / Kolejne nowe słowo:)

Programista zmienił prace: nie wiem czy to dobrze czy źle ale od kilku dni słucham o tym jak to fajnie się jeździ pociągami - moje duże dziecko minieło się z powołaniem powinien być maszynista;P

***

W podróż powrotna do domu:
Ogółnie podróż która miała trwać godzinkę prawie trwała 2h :D No bo się Żonie zapomniało zjechać z jednej autostrady na druga, bo rozmawialiśmy o bajce jaką ogląda Mały Programista (jego ulubiona) Ciekawki Georg - a dokładnie o soku jaki małpka przygotowywała z czerwonych owoców i warzyw: rzodkiewki, kapusty, papryka, arbuza, truskawek, jabłek :)
Tak tak - Nie mamy już o czym gadać z Programistą pod czas jazdy do domu:)

całość można obejrzeć całość
>>TU<< 
Jeżeli ktoś się skusi na zrobienie takiego napoju niech wiec da mi znac jak to wyszlo:) bo sama jestem ciekawa czy dobre:)


TomTom nas stały przyjaciel w trasie;) jest z nami już od 3 lat - wydawało mi się że ja nie znam jego całej obsługi jednak Programista - udowodnił że jest jeszcze lepszy odemnie:)