wtorek, 22 maja 2012

Żona Programisty postanowiła schudnać:

Żona Programisty postanowiła schudnać - jej waga nie jest jeszcze jakaś tragiczna ale jednak lato idzie a oponka po Małej Programistce pozostała;P

tak więc:
2 razy w tyg auqa areobik
2 razy dziennie seria 50 brzuszków
codzienne spacery

dieta? hmmm to już ciezka sprawa... barak... słodyczą mówimy wielkie NIE! no chyba ze coś dobrego gdzieś się po szafkach pałęta;P


godz: 07:20
Zona programisty: ja zmieniam pieluchę, ale ty zmywasz naczynia.
Programista: ok... (i śpi dalej)
godz: 9.30
Programista: dla czego ty ze mną rozmawiasz o tak poważnych sprawach jak ja spie, i nie jestem w pełni świadom umysłowo. Nie będę zmywać!
Żona Programisty: to jak bedzie mega kupa to ty zmieniasz pieluche;)
Programista: no dobra pozmywam ale później...

Kocham negocjacje z Programista:)


4 komentarze:

  1. prawda... kalkulatory w głowie zysków i strat to oni mają po prostu świetne ;)
    a aqua aerobiku nigdy nie próbowałam ale zawsze mnie to kusiło ;) daj znać jak się śmiga piruety w wodzie... może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polecam w pełni - odczuwasz mniejszy wysilek a pracuja miesnie jeszcze bardziej... ja juz w ciazy chodzilam:)

      Usuń
  2. ho,ho plan jest przygotowany no to teraz trzymamy kciuki1:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, jak te negocjacje przypominają mi pranek w moim domu... hmmm, oni chyba wszyscy tak mają;)

    OdpowiedzUsuń