wtorek, 1 maja 2012

33. wyzwanie i inne takie;)

Kartka z kluczem jest przygotowana na wyzwanie z Silesian Craft  - w pracy miał się pojawić klucz, ja wykorzystałam tu akurat klucz który znalazłam w domu... Kartka wygląda ładnie ale jest bardzo ciężka:)


 A tu pojemnik na nożyczki: wykorzystałam puszkę z herbatki dla dzieci:


 A tu karteczka z Mocą Życzeń: - już nawet wiem do kogo poleci:)


Zakładki, w domu tyle książek a sama nie dorobiłam się zakładki do książki bo wszystkie które zrobiłam poszły w świat:


A tu zakładka do książki dla moich dzieciaków bywa, że czytamy z Mężem na zmianę i nieraz czytamy to samo bo nie było czym zaznaczyć które gdzie skończyliśmy:




2 komentarze:

  1. Zakładki pierwsza klasa - świetny pomysł, po prostu muszę odgapić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez najbardziej urzekly zakladki...juz zapomnialam jak fajna i praktyczna to rzecz!a te na dodatek ciesza oko,sa swietne

      Usuń