poniedziałek, 25 lutego 2013

Spadochron

Żona Programisty i Programista (został zmuszony) ogląda pierwszy odcinek nowej serii Lekarzy...

Żona Programisty: Dlaczego Ty mnie zabrałeś na latanie samolotem?
Programista (z powagą w głosie): Bo nie mam samolotu, a nawet gdybym miał to co przed blokiem na parkingu by stał? nie zmieści się... a pas startowy będzie na górce za blokiem (górka za blokiem to wygórowane słowo - jest to góreczka? pagórek? wzniesienie? bybój?)...
Żona Programisty: Ej! Oni skaczą na spadochronach... dlaczego ty mnie nie zabrałeś na spadochrony...
Programista: ...
Żona Programisty: a no tak bo ty pewnie jak byś miał mi taka niespodziewajke zrobić to byś mi dał reklamówkę i wyrzucił przez balkon...
Programista: nie kochanie najpierw bym rzucił ciebie a później Tobie reklamówkę...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz