środa, 6 czerwca 2012

Sąsiedzi

Sąsiadka: To Pani ten wózek? (obok mojego stał jeszcze jeden)
Żona Programisty: Nie to Wnuczki Pani S. (mieszka na przeciw mnie na 4 p.)
Sąsiadka: To już jest przesada! Bo jak do mnie znajomy przyjeżdża do musi swój rower do mnie do domu wprowadzać... (Sąsiadka mieszka na 1 p.)
Żona Programisty: Dobrze to jak następnym razem przyjedzie Pani znajomy to niech zadzwoni do mnie to ja przygotuje miejsce na wózek w domu i poczekam aż mi wniesie na 4 p. i w tedy będzie miał miejsce na rower no chyba ze będzie musiał zrobić dwa kursy bo będzie akurat wózek Pani S... i niech nie zapomni później mi go znieść... 
Sąsiadka: Pani jest bezczelna!
Żona Programisty: Nie bezczelna tylko racjonalna...



 


4 komentarze:

  1. Już znasz moje zdanie :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty żartujesz, że masz takich... dziwnych sąsiadów? :D
    Riposta cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja wolę swoją wścibską sąsiadke, która przynosi jabłecznik, żeby zajrzeć nam do mieszkania :P

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety ale tacy ludzie to normalka :(

    OdpowiedzUsuń