piątek, 15 czerwca 2012

napraw mi google / nowi domownicy

Żona Programisty: Napraw mi google
Programista: a co ci się stało?
Żona Programisty: Jest greckie
Programista: pokaż... (wpisuje - google.com) a no greckie....
Żona Programisty: nooo...
Programista (wpisuje - google.pl) o działa juz masz polskie;);)
Żona Programisty: .... (na to nie wpadłam, że tak mam to naprawić;D)

***

Do domu zawitali już nowo zakupieni domownicy: rosiczka, muchołówka i dzbanecznik... Programista ma teraz nową "zabawkę";) włansnie siedzi i przesadza nowych domowników do nowych pokoi:):)


Programista: teraz mam nowe dzieci nasze chwasty ktorymi bede się opiekować a no i rybkami tez;)


Programista: (stoi nad nowymi "chwastami") hmmmm... nasze nowe dzieci są mało dynamiczne jakoś...
Żona Programisty: ...



1 komentarz:

  1. Kurcze, tu nie ma opcji "Lubie to" ;P Nie zdziw się, jak za jakiś czas będziesz miała chodzące chwasty. :P Mężczyźni naprawdę mają talent do tresury ;)

    OdpowiedzUsuń