wtorek, 31 stycznia 2012

Usługi transportowe i wszystkie oczka

Jako dobra żona muszę dbać żeby mój małż dobrze czuł się w naszym mieszkanku - tak wiec wymyslilam mu prezent na zbliżające się urodziny - Farba do ścian - po urodzinach bedzie mógl sie spełnic i poczuc lepiej jak pomaluje ściany w przedpokoju:)

dialog 1
Mąż Programista [M]- zobacz ile mam papierów, i to wszystko muszę dźwigać!
Żona Programisty [Ż] - ehmmmm...
M - już wiem, otworze usługi transportowe... i bedziesz mi płacić.
Ż -  Tak, a twoim pierwszym zleceniem do wykonania będzie przetransportowanie W. do przedszkola. Nawet ci FV wystawie.
M -...

dialog 2
Ż - masz potrzymaj Małą muszę młodej kocyk w wózku poprawić.
M - ojej, wszystkie oczka ma zamkniete.
Ż - tak, kochanie... wszystkie... ma ich, aż dwa.
M - ...

nie wiele się różni mój Programista od tego tu... mój zamiast mieć kroplówke obsypuje mnie kubkami po kawie


Dzień drugi czekam na przeinstalowanie systemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz